automatyzacja komunikacji oparta o sms-y
co robią nasze i-Smsy
Nasz system używa do komunikacji z Waszymi Klientami BEZPŁATNYCH sms-ów, które są automatycznie powiązane z rezerwacjami.
Sms-y są automatycznie lub ręcznie wysyłane w momencie potwierdzenia/zmiany/anulacji rezerwacji
- aby potwierdzić akcję
- aby przesłać link do rezerwacji na stronie obiektu
- aby podać kwotę zadatku, termin wpłaty i nr konta
- aby potwierdzić wpłatę zadatku
- aby podać kodu dostępu do pokoju, który ma zamek elektroniczny
Sms-y są automatycznie wysyłane dzień przed przyjazdem
- aby przypomnieć o wizycie w obiekcie
- aby ponownie podać kodu dostępu do pokoju
Sms-y są automatycznie wysyłane w dniu przyjazdu
- aby przesłać numeru pokoju
- aby podać szczegółowe instrukcje użycia kodu dostępu do pokoju
Sms-y są automatycznie automatycznie w dniu wyjazdu
- aby podziękować za pobyt
- aby przesłać link do portalu rezerwacyjnego obiektu
Sms-y mają treść opartą o szablony, które podlegają łatwej modyfikacji. Szablony można tworzyć w dowolnej wersji językowej powiązanej z krajem Gościa np. angielskiej, niemieckiej itd. Jedna wiadomość może się składać z kilku sms-ów.
Sms-y są wysyłane bezpłatnie z telefonów naszej firmy. Każdy sms może być wysłany jako kopia na wskazany numer np. właściciela, managera lub recepcji.
Reakcje gości na sms-y są bardzo pozytywne
- bo jeśli muszą odwołać pobyt, to robią to także sms-em natychmiast po sms-ie „przypominamy o jutrzejszej wizycie w naszym obiekcie”
- bo jeśli później przyjadą, to robią to także sms-em natychmiast po sms-ie „pokój gotowy”
- bo przekazują zarówno pozytywne jak i negatywne opinie o obsłudze po sms-ie „dziękujemy za pobyt w naszym obiekcie”
Sms staje się obecnie dominującym sposobem komunikacji
- bo jest natychmiastowy
- bo zastępuje niepewne maile
- bo dociera do każdego w kraju i zagranicą
- bo jest powszechny i wiele branż używa go do komunikacji z Klientem
i-Smsy inteligentnie reagują na telefony i sms-y od Gości
- zawsze odszukują ostatni sms wysłany pod nr dzwoniącego lub sms-ującego
- na podstawie numeru telefonu w stopce wysłanego sms-a wiedzą z jakim obiektem się skontaktować
- przesyłają do dzwoniącego lub sms-ującego sms zależny od sytuacji (5 szablonów sytuacji)
- przesyłają do obiektu nr telefonu dzwoniącego lub dodatkowo treść jego sms-a
- smsy do dzwoniącego wysyłane są w wersji polskiej, słowackiej, angielskiej, niemieckiej itp